Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

ALDOMINI ABSOLUT

Implementarea Sistemelor de Management al Calitatii - o necesitate, care decurge din avantajele acestora.

Implementarea sistemelor de management al calitatii trebuie facuta cu scopul de a creste eficienta, productivitatea si competivitatea organizatiei. Ea trebuie sa includa aspecte umane si manageriale.


Exista o multitudine de factori care conduc la necesitatea abordarii managementului calitatii, dintre care mentionam:



  • Realizarea increderii in produse si servicii

  • Satisfacerea clientului

  • Imbunatatirea imaginii pe piata

  • Imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor

  • Castigarea de noi segmente de piata

  • Reducerea costurilor non-calitatii

  • Cresterea profitului

  • Abordarea favorabila a unor relatii contractuale

  • Alinierea la cerintele unor standarde internationale

  • Diminuarea efectelor presiunii pietii

  • Satisfactia, motivatia, angajamentul, constientizarea personalului propriu

  • Certificarea, ca parte a culturii calitatii


Implementarea Sistemului de Management al calitatii si obtinerea certificatului ISO 9001: 2008, va aduce mari avantaje pentru firma d-voastra:



  • Recunoastere si prestigiu precum si posibilitatea de a va elimina concurenta;

  • Crearea unei imagini favorabile

  • Demonstrarea profesionalismului si seriozitatii firmei;

  • Focalizarea pe client si imbunatatirea continua;

  • Cresterea cifrei de afaceri;

  • Agreerea ca furnizor autorizat pentru clientii d-voastra

  • Cresterea profiturilor prin eficientizarea costurilor.

  • Mai buna gestionare a proceselor;

  • Largirea pietelor de desfacere:

  • Dorinta de extindere pe pietele externe;

  • Cresterea posibilitatilor de vanzare;

  • Participarea la licitatii si adjudecarea unor proiecte;

  • Satisfactia unor cerinte exprimate de clienti.


Etapele implementarii sistemului de management al calitatii:



  1. Analiza diagnostic a organizatiei;

  2. Stabilirea politicii si a obiectivelor în domeniul calitatii de catre managementul de vârf;

  3. Constituirea Compartimentului Calitate;

  4. Instruirea personalului organizatiei în domeniul managementului calitatii;

  5. Identificarea proceselor sistemului de management al calitatii, stabilirea indicatorilor de performanta;

  6. Elaborarea documentelor sistemului de management al calitatii;

  7. Instruirea personalului organizatiei în domeniul auditurilor interne ale calitatii;

  8. Efectuarea de audituri interne;

  9. Efectuarea de audituri externe de secunda parte la furnizori (dupa caz);

  10. Stabilirea si aplicarea actiunilor corective/preventive;

  11. Revizia si definitivarea documentelor sistemului de management al calitatii;

  12. Efectuarea analizei de management;

  13. Efectuarea auditului de certificare si certificarea;


ALDOMINI ABSOLUT va recomanda:

Fara imagine
Sistemul de management al sntii i securitii ocupaionale, n conformitate cu OHSAS 18001
Sistemul de management al sanatatii si securitatii muncii (OHSAS 18001 - Occupational Health and Safety Assessment Series) prezinta cerintele unui sistem de management care permite unei organizatii sa-si controleze riscurile legate de sanatatea si securitatea muncii si sa-si imbunatateasca performant [...]
Fara imagine
Sistemul de management al mediului, n conformitate cu ISO 14001
Managementul mediului are drept scop utilizarea responsabila a resurselor naturale, economice si umane astfel incat mediul sa fie protejat si imbunatatit. O utilizare mai eficienta a electricitatii si a combustibililor combinata cu niste costuri reduse de expediere a deseurilor prin introducerea masurilor d [...]
Cont expirat
Click aici pentru inregistrarile actualizate.
Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN